keskiviikko 29. heinäkuuta 2015

Stressin aiheuttajia


En ole jaksanut taas kirjoittaa, mutta nyt kuitenkin kirjoitan. Olen miettinyt jos lopettaisin koko blogin pitämisen, koska tämäkin lisää stressiä mitä on jo muutenkin tarpeeksi. Stressaan etten keksi mitään kirjoitettavaa tai etten jaksa kirjoittaa vaikka minulla olisikin aihe. Tämän piti olla stressin purku välinen, ei asia joka tuo stressiä lisää. Katsotaan nyt jos saisin tästä tehtyä itselleni ennemmin sen stressin purku keinon. Jatkan siis toistaiseksi edelleen kirjoittamista, mutta ehkä vain kerran viikkoon.

Viimeiset kaksi viikkoa ovat olleet todella stressaavia, niin kuin olen täälläkin sanonut. Olen muuttanut uudelle paikkakunnalle, ja parin viikon päästä alkaa opiskelut. Pelkään etten ole valmis aloittamaan opiskeluja, ja ne keskeytyvät taas. Mieheni uskoo täysin että pystyn aloittamaan, ja myös päättämään opiskelut juuri niin kuin suunnitelmiin kuuluu. Mistäköhän minäkin saisin samanlaisen uskon itseeni, miten mieheni minuun uskoo?

Eilinen ilta meni itkiessä. Tai itku alkoi kun kävimme nukkumaan ja sitä jatkui ties kuinka kauan. Maakuuhuoneessame ei ole seinäkelloa, joten en tiedä kauan kaikenkaikkiaan itkin, mutta puolesta tunnista tuntiin luultavastikkin. Itkin koska olin niin uupunut, sekä henkisesti että fyysisesti. Asioita olisi hoidattavan, mutta kun en jaksaisi hoitaa. Mieheni on päivät töissä, joten minun pitäisi selvitä hoidettavista asioista yksin. Syvällä sisimmässäni tiedän että minusta on siihen, mutta miksen tiedosta sitä niin hyvin että pystyisin lopettamaan stressaamisen? Olen niin väsynyt tällä hetkellä.

Vaikka olsinkin väsynyt, minun täytyy silti asiat hoitaaa, ja alankin hoitamaan niitä heti, muuten niitä kasautuu taas aivan liikaa ja sitten en ainakaan saa mitään hoidetuksi. Palaillaan taas kun jaksan pysähtyä koneen äreen ja jatkaa kirjoittamista.

Tässä ei taas ollut mitään niin kovin suunniteltua aihetta, mutta tämä selvensi ehkä vähän miksi en ole jaksanut kirjoitella. Edelleen ottaisin mielellään vastaan postausideoita, tai ihan mitä vain kommentteja. Ja siitäkin olisi kiva kuulla jos joku lukia ei halua tämän blogin loppuvan, siinä tapauksessa yrittäisin vielä tarmokkaammin. Kuitenkin tuli kommentteja tai ei, jatkan toistaiseksi kirjoittamista. Ilmoitan kyllä sitten jos en enää kirjoita. Nyt kuitenkin vauhti on ehkä noin kerran viikkoon.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti